سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وظیفه بنیاد خدمت به مقدس‌ترین اقشار جامعه است

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد در جایگاهی قرار دارد که به مقدس‌ترین اقشار جامعه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا، مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان بنیاد استان با آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار هستیم و بهار منشا تحول در طبیعت و هم در باور‌ها است.

وی در ادامه افزود: شما در جایگاهی قرار دارید که به مقدس‌ترین اقشار جامعه خدمت می‌کنید. به تعبیر امام راحل خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستند و در انجام خدمت به اینان نباید کوتاهی کرد چرا که ثمره آن، هم در این دنیا و هم در آخرت نصیبمان خواهد شد.

عباس پالاش مدیرکل بنیاد خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  نیز در این دیدار گفت: ما با شهدا پیمان بسته ایم که با تمام توان در پاسداشت میهن اسلامی و حفظ آرمان‌های مقدسشان، ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بنیاد از همه نهاد‌ها افضل‌تر است، بنابراین خدمت به شهدا از همه کار‌ها افضل است.

انتهای پیام/ع

دیدار کارکنان بنیاد شهید با نماینده ولی فقیه دراستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.