سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۴۳۱ ایستگاه نوروزی پلیس در فارس/۱۲ هزار نیرو تامین امنیت در تعطیلات نوروز را برعهده دارند

فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس استان با استقرار ۴۳۱ ایستگاه نوروزی برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس درنشست خبری خود با خبرنگاران گفت: به کار گیری بیش از ۱۲ هزار نفر نیرو در تعطیلات نوروزی، راه اندازی بیش از ۲ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده، آشکارسازی نقاط حادثه خیز در سطح جاده‌ها و نصب ۱۰۷ چراغ گردان پلیس در این نقاط بخشی از اقدامات پلیس در نوروز ۹۷ است.

وی افزود: اقدام‌های پایشی و نظارتی از طریق سامانه مانیتورینگ ایجاد شده در سطح شهر و جاده ها، تقویت نگهبان محلات به منظور افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از وقوع سرقت، تهیه هزار و ۵۰۰ لوح فشرده با رویکرد آموزش همگانی و هشدار‌های پلیسی و تهیه و چاپ دو هزار جلد کتابچه آموزشی پیرامون آسیب‌های فضای مجازی بخش دیگری از اقدامات مهم پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی فارس است.

سردار گودرزی همچنین به اقدامات پیش بینی شده در حوزه راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و بیان کرد: سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و انحراف به راست، خط قرمز پلیس است و کسانی که این حرکات را انجام دهند، ضمن توقیف خودرو گواهینامه رانندگی آن‌ها نیز ضبط می‌شود.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه‌های استان برای تست رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی فعال خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان فارس، از مردم خواست قبل از اقدام به مسافرت حتما از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل و برای جلوگیری از سرقت منزل، نکات ایمنی را رعایت کنند و اگر فرد مورد اعتمادی را مد نظر دارند، منزل خود را به او بسپارند.

انتهای پیام/ر

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.