سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد;

پرداخت کمک‌هزینه به نوعروسان و تازه دامادان استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : بالغ‌بر 627 میلیون تومان به نوعروسان و تازه دامادان این استان در سال 96 پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تأمین جهیزیه عروس و هدیه به داماد ازجمله اقدامات حمایتی این نهاد است گفت : تاکنون کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به 167 نوعروس پرداخت‌شده است و این افراد به خانه بخت راهی شدند.

وی افزود : حمایت از جوانان مددجو در استان سمنان و تشویق آنان به ازدواج یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه بالغ‌بر 5 میلیون تومان به هر نوعروس مددجو به‌عنوان کمک‌هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود اعلام کرد: 100 نفر از تازه دامادان مددجو نیز موفق به دریافت هدیه عروسی به مبلغ هر نفر سه میلیون تومان شدند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع 267 نفر بااعتباری بالغ‌بر 627 میلیون تومان در سال 96 راهی خانه بخت شدند اذعان کرد: 514 میلیون تومان سهم نوعروسان و 113 میلیون تومان سهم تازه دامادان بود که با حمایت‌های این نهاد راهی خانه بخت شدند.

وی ابراز داشت: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق از سیاست‌هایی است که به‌صورت جدی از سوی کمیته امداد پیگیری می‌شود

رضوی بابیان اینکه 25 زوج جوان نیز آماده دریافت کمک‌هزینه‌های ازدواج از سوی این نهاد هستند تصریح کرد: ارائه مشاوره‌های قبل ازدواج و بعد از ازدواج از دیگر خدماتی است که به مددجویان استان سمنان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام / ه

ارائه مشاوره‌های قبل ازدواج به مددجویان استان سمنان

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.