سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی:جای مسئولان بودم بدون درنگی قرارداد کی‌روش را تمدید می‌کردم

سرمربی تیم سایپا گفت:اگر مسئول بودم بعد از جام جهانی با کی‌روش ادامه همکاری می‌دادم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی دایی پس از شرکت در مراسم درختکاری باشگاه سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم مراسم درختکاری یک سنت ملی شود و با این آلودگی هوا درختکاری می‌تواند به بهبود هوای تهران کمک کند. کار بزرگی است و می‌تواند یک سنت ملی شود.

او در مورد حضور کی‌روش در این مراسم گفت: نمی‌دانم کی‌روش چگونه به این مراسم آمد، اما خدا راشکر از روز اول رابطه ما خیلی خوب بوده است و دوست دارم تیم ملی موفق باشد. همان طور که دیدید همیشه از تیم ملی حمایت کردم. از اینکه او در این کار شریک شده خوشحال هستم و کار بزرگی کرد.

سرمربی سایپا در مورد اظهارات علی کریمی و اینکه برخی‌ها عنوان کردند کی‌روش دلال است گفت: من این مسائل را نمی‌دانم البته باید حرف‌های کارلوس کی روش را شنید پس از آن درباره این اظهارات صحبت کرد. چون من چیزی ندیدم و باید خودم این مسائل را ببینم حرفی نمی‌زنم. چیزی که من دیدم این است که تیم ملی در زمان کی‌روش به تیمی باج نداده و راحت ما را به جام جهانی رفته است. به طور حتم می‌تواند برای ما مفید باشد. مربی که در پرتغال، رئال و منچستر حضور داشته مطمئنا علم و دانش او بالاتر از من و سایر مربیان دیگر کشورمان است. اعتقادم بر این است او در راهی که می‌روند همیشه بهترین تصمیمات را گرفته و نتیجه اش این بوده که امسال بی دغدغه به جام جهانی صعود کردیم. امثال کی‌روش در حال خدمت به فوتبال، کشورمان و مملکت هستند.

او گفت: ما باید پشت تیم ملی باشیم و اکنون نزدیک به چند سالی می‌شود که با تیم ملی بهترین نتایج را کسب کرده است. شما نگاه کنید چند سال است که تیم ملی در جایگاه اول آسیا قرار دارد و از آنجا تکان نخورده‌ایم ما باید قدر این مسائل را بدانیم و از کی‌روش حمایت کنیم.

او در پاسخ به این سؤال که اگر شما رئیس فدراسیون فوتبال بودید با کی‌روش تمدید می‌کردید یا خیر، گفت: من نمی‌دانم نظر کی روش بعد از جام جهانی درباره ادامه همکاری با تیم ملی چیست؟ اگر من جای مسئولان فدراسیون بودم بعد از جام جهانی با کی‌روش ادامه همکاری می‌دادم، چون تیم ملی اکنون با حضور او به نظم خاصی رسیده و همچنین به هدفش هم رسیده است.

سرمربی سایپا درباره اینکه به مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا دعوت شده است، گفت: من هیچ وقت به این مسائل کار نداشته‌ام، اما همیشه برخلاف مملکت خودمان در بیرون برایم احترام بیشتری قائل هستند. در این مدت به خیلی مراسم‌ها دعوت شده‌ام، اما دوست نداشتم آن را رسانه‌ای کنم، بار‌ها شده از فدراسیون صربستان یا برای تماشای بازی مکزیک و کلمبیا و یا حضور در تیم منتخب جهان دعوت شده‌ام، اما هیچ کدام را رسانه‌ای نکرده ام، ارج و قرب من در بیرون از ایران بیشتر از مملکت خودمان است.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی سایپا حل شد یا خیر، گفت: به طور حتم مشکلات مالی وجود دارد، اما با حضور درویش و تلاش مدیرعامل سایپا تمام این مشکل حل می‌شود.

دایی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد، گفت: در صورتی که مشکلات مالی مان حل شود بدون هیچ مشکلی سهمیه را دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات دایی درباره کی روش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.