سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ؛

تاکنون حدود۷۷۱ پرونده طرح های اشتغال زایی به بانک ها ارسال شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ۷۳ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان کرمانشاه، تاکنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  داوود یاوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه   با اشاره به اینکه مبلغ ۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات روستایی و عشایری به استان کرمانشاه تعلق گرفت، گفت: از ۷۳ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان کرمانشاه، تاکنون ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۹ کمیته فنی تشکیل شده که ۱۲ مورد آن در استانداری و ۶ مورد در بانکهای عامل برگزار شده است گفت:در مجموع ۱ هزار و ۸۵ طرح پیش بینی شده است  که تا کنون حدود۷۷۱ پرونده به مبلغ ۳۷۰ میلیارد و ۲۵۳ میلیون به کارتابل بانکها ارسال شده است که تعداد ۱۰۶ پرونده به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۳۷ میلیون پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای طرح های پیش بینی شده ۳ هزار و ۹۵۷شغل تعریف شده است در این راستا بیشترین اشتغال برای شهرستان کرمانشاه با ۱۶۸ طرح و ۹۲۰ شغل است.

به گفته یاوری تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به همه شهرستانها بجز ثلاث، کنگاور و قصر شیرین پرداخت شده است.

یاوری اظهار داشت: از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تعداد ۱۰۶ طرح ۲۱۰ میلیارد ریال از طریق بانکهای عامل کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون با پیش بینی۳۹۵۷ نفر پرداخت شده است .

وی در ادامه به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این مناطق در نظر گرفته شده است که سهم ابلاغی مرحله اول ۱۲۵ میلیارد تومان است.

یاوری گفت: در مجموع در این زمینه ۵۳۲ طرح با اشتغال ۹۸۵ نفر و مبلغ ۱۱۶ میلیارد ۴۷۵ میلیون تومان را به کارتابل بانکها جهت پرداخت ارسال کردیم که هنوز چیزی پرداخت نشده است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.