سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ و اقتصاد دواهرم توسعه شمال شهر اصفهان

در سال های اخیر،شمال شهر اصفهان در مقایسه با سایر مناطق این شهر توسعه نامتوازنی را تجربه کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منطقه چهارده  شهرداری واقع در شمال کلان شهر اصفهان با بیشتر از 180 هزار نفر جمعیت ،توان ویژه ای برای ایجاد مراکز تجاری و فرهنگی دارد.

بنا به گفته  مدیرمنطقه چهارده شهرداری اصفهان ،ساخت مجتمع تجاری شمال شهر با طراحی به روز و با مشارکت سرمایه گذاربخش خصوصی از دو سال پیش آغاز شده و اکنون به بهره برداری رسیده است.

شمس با بیان اینکه ساخت سومین میدان شهری  اصفهان در این منطقه و به فاصله 50 متر از مجتمع تجاری شمال شهر پیش بینی شده است گفت:مساحت این میدان شهری نوزده هکتار است  که11 قسمت با کاربری های متفاوت در آن قرار دارد

وی در ادامه افزود:وجود حرم مطهر حضرت زینب(س) در این منطقه  و حضور گردشگر مذهبی فرصت خوبی برای ساخت هتل 5 ستاره در یکی از قسمت های این میدان شهری فراهم آورده است.

مدیرمنطقه چهارده شهرداری اصفهان  تغییرات فرهنگی را از دیگر راهکارهایی دانست که  می تواند برای توسعه متوازن این منطقه از شهر راهگشا باشد.

شمس ساخت مجتمع تجاری شمال شهر و راه اندازی بازار بزرگ موبایل فرتاک در آن را نمونه موفقی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برشمرد و افزود:شهرداری برای ساخت میدان شهری در این منطقه نیز از سرمایه گذاری بخش خصوصی استقبال و با دادن مشوق های ویژه از آنان حمایت  می کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.