سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

میل سرمایه گذاری در کرمانشاه در حال افزایش است

استاندار کرمانشاه گفت:باوجود پایین بودن شاخص فضای کسب و کارو، میل سرمایه گذاری در کرمانشاه در میان سرمایه‌گذاران در حال افزایش است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بازوند استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم دست کم تعدادی از مشکلات اصناف استان را حل کنیم نقطه عطف منافع استان را باید موضوع اقتصاد تلقی کنیم این موضوع ریشه بسیاری از مشکلات استان است. در شرع مقدس نیز مسائل معیشتی مردم از اصلی ترین اولو‌یتهاست.

وی ادامه داد: ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه به تنهایی این قابلیت را دارد که اقتصاد کرمانشاه را متحول کند.

بازوند گفت: روز میلاد حضرت زهرا روز میلاد همه پاکی ها و خوبیهاست و از شادترین روزهای تقویم تاریخ است  حضرت زهرا از دل خانه ساده ی امیرالمؤمنین فرزندانی بزرگ تربیت نمود که تا همیشه ی تاریخ چراغ راه بشریت اند.

وی افزود:ویژگی های فطری و ذاتی بانوان باعث شده که بانوان در برخی عرصه ها، مثل زمینه های تربیتی و پرورشی موفق تر از مردان باشند، ویژگی های مدیریتی زنان نیز مشروط به دارا بودن علم، تجربه و قابلیت، می تواند در بسیاری از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی موفقیت را برای زنان به همراه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: باوجود پایین بودن شاخص فضای کسب و کارو، میل سرمایه گذاری در کرمانشاه در میان سرمایه‌گذاران در حال افزایش است  بخش عمده ای از این اشتیاق، به خاطر سرمایه های انسانی و اجتماعی استان کرمانشاه است.

وی افزود: اقتصاد قوی باعث امنیت می شود کشورهایی که صاحب ثروت و سرمایه و ثبات هستند، از جنگ اجتناب می کنند اصناف باید حضور خود را در بازار پررنگ تر کنند. مدت زمان تعطیلی واحد‌های صنفی کرمانشاه در طول ۲۴ ساعت نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این مساله از موانع رونق محیط کسب و کار در استان است. این رویه لازم است که اصلاح شود.

 

انتهای پیام/ز

اقتصاد قوی باعث امنیت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.