سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر ارتقا كیفیت خدمات به مسافرین قطار در پیک سفرهای نوروزی

در جلسه هم انديشی معاون مسافری راه‌آهن و مديران كل مناطق تهران، خراسان، شمالشرق۱ با مديران شركت‌های حمل ونقل ريلی بر ارتقاء كیفیت خدمات به مسافرین در نوروز و رضایت‌مندی حداكثری آنان تاکید شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران چوان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی كاظمی منش مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: روز گذشته جلسه هم‌اندیشی با حضور معاون مسافری راه‌آهن و مدیران كل مناطق تهران، خراسان، شمال شرق۱ با مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری در آستانه پیك قطارهای نوروزی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به نزدیك بودن ایام پیك نوروزی قطارهای مسافری در راستای ارتقاء كیفیت و خدمات به مسافرین و رضایت‌مندی حداكثری آنان، جلسه هم‌اندیشی در این خصوص برگزار شد .

كاظمی منش تصریح كرد: در این جلسه ضمن تشریح عملكرد یک‌ساله حوزه مسافری در زمینه اقدامات انجام‌شده ، برنامه‌های در دست اجرا در آستانه نوروز ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن؛ ارتقاء خدمات به مسافرین در قطارها با نوسازی منسوجات و روکش تخت‌ها و كلیه لوازم خواب؛ آماده‌سازی قطارهای مسافری با انجام عملیات جرم‌گیری و شستشوی بدنه بیرونی سالن‌ها، اجرای فرآیند انتخاب خادم برتر از بین مأمورین موظف قطارهای مسافری و تقدیر و تشكر از برترین‌ها، ارائه عملكرد بهتر و مطلوب‌تر از سنوات گذشته با پیگیری كلیه مسئولین راه‌آهن و شرکت‌های مسافری و همچنین برگزاری همایشی با روسای قطارهای مسافری قبل از شروع پیك نوروزی و تشكیل ستاد نوروزی توسط شرکت‌های مسافری در ایام پیك نوروزی و حضور مستمر آنان در این ایام از جمله برنامه‌های در دست اجرا خواهد بود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.