سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط محموله بزرگی از سلاح ارسالی برای تروریست‌ها در غوطه شرقی

نهاد‌های امنیتی در سوریه محموله بزرگی از سلاح و مهمات را که با دو دستگاه کامیون برای تروریست‌ها در غوطه شرقی منتقل می‌شدند، کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی العهد لبنان در گزارشی نوشت: نهاد‌های امنیتی در سوریه محموله بزرگی از سلاح و مهمات را کشف و ضبط کردند که با استفاده از دو دستگاه کامیون برای تروریست‌های «جبهه النصره» در غوطه شرقی منتقل می‌شدند.

یک افسر امنیتی سوریه گفت: با همکاری برخی از اهالی غوطه و بر اساس اطلاعات امنیتی دقیق درباره تلاش برای قاچاق اسلحه و مهمات برای گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی، یکی از گشتی‌های امنیتی در یکی از محور‌های احتمالی تردد تروریست‌ها به سوی غوطه کمین کردند. 

او افزود در این کمین یک محموله بزرگ انواع سلاح و مهمات که برخی از آن‌ها ساخت آمریکا بود، کشف و ضبط شد. علاوه براین مقادیری مواد مخدر و چند عدد تجهیزات پزشکی، دستگاه‌های پخش ماهواره‌ای و راکت نیز توقیف شد که همه آن‌ها با دو دستگاه کامیون برای این تروریست‌ها حمل می‌شد.

این افسر اضافه کرد این نخستین بار نیست که سلاح و مهمات و دیگر کمک‌های امدادی که در حال انتقال برای گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی است، کشف و ضبط می‌شود. این عملیات تاثیر زیادی برای در تنگنا قرار دادن گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی دارد و طرف‌های ذیربط با همکاری ارتش طرح محکمی برای قطع خطوط کمک رسانی به تروریست‌ها اجرا می‌کنند تا آن‌ها را در تنگنا قرار دهند و همه افرادشان را بطور کامل نابود کنند.

انتهای پیام/

کشف محموله بزرگی از سلاح برای تروریست‌ها در غوطه شرقی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.