در پی پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی گروه‌های تروریستی دچار اختلافات و درگیری‌های شدیدی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، با توجه پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی گروه‌های تروریستی حاضر در این منطقه با یکدیگر اختلافات شدیدی پیدا کرده‌اند و همدیگر را به خیانت متهم می‌کنند.  

حسین مرتضی خبرنگار شبکه العالم در سوریه در گزارشی از غوطه شرقی دمشق درباره اوضاع و آخرین تحولات درگیری‌ها در این منطقه گفت: ارتش سوریه در مزارع جسرین و الریحان پیشروی می‌کند و بخش‌هایی از این مناطق را آزاد کرده است و به عمق حدود یک کیلومتر در این مناطق پیش رفته است.  

او در ادامه گفت: آخرین اطلاعات دریافت شده شنود تماس‌های گروه‌های تروریستی با یکدیگر نشان می‌دهد اختلافات گسترده‌ای بین آن‌ها وجود دارد. برخی از آن‌ها یکدیگر را به خیانت متهم می‌کنند و به طور کلی روحیه آن‌ها به شدت تضعیف شده است و دچار فروپاشی شده‌اند. آن‌ها یکدیگر را مسئول خسارات و تلفاتی می‌دانند که متحمل شده‌اند. آخرین اطلاعات نشان می‌دهد برخی از تروریست‌ها آماده‌اند از غوطه شرقی خارج شوند، اما بیم آن دارند که گروه‌های دیگر به آن‌ها حمله کنند زیرا برخی از گروه‌ها بخصوص فیلق الرحمان با تسلیم شدن افراد و خروج آن‌ها از این منطقه موافقت نکرده‌اند.  

انتهای پیام/

سردرگمی تروریست‌ها در غوطه شرقی دمشق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار