سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان نیروهای مسلح در ارومیه

مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان نیروهای مسلح با حضور مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ عدالت نمون مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان نیروهای مسلح، تسهیل امور بازنشستگان را از اولویتهای سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برشمرد و با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازنشستگان گفت: خوشبختانه امروزه با تاسیس دفاتر ساتا و با تدابیری که در بحث بیمه ی بازنشستگان انجام شده ، بسیاری از امور این عزیزان تسهیل شده است و امید است  در آینده اتفاقات خوبی را  در این حوزه شاهد باشیم.
امیر کریمی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۶۴ پیاده ی ارومیه هم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت : مردان موفق در دامان زنان موفق پرورش می یابند.

وی با اشاره به رشادتها و دلاوریهای رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد : بازنشستگان مجاهدان عرصه  تلاش و کوشش هستند و ما همه مدیون زحمات و از خود گذشتگی های این عزیزان هستیم.

 کریمی همچنین با اشاره به شیطنت های ابرقدرت ها در منطقه افزود: امپریالیسم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند همانطور که در طول چهل سال نتواستند خدشه ای به این نظام وارد کنند بعد از این هم نخواهند توانست.

انتهای پیام/م

مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان نیروهای مسلح در ارومیه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.