سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید شهریاری سرمایه‌ ای بزرگ و ارزشمند و مصداق بارز ما می‌توانیم بود

مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:شهید شهریاری سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند و مصداق بارز ما می‌توانیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در جلسه هماهنگی ساخت سریال شهید شهریاری از همکاری صداوسیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور، استانداری و بنیاد شهید برای تولید سریال فاخر ۱۳ قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری خبر داد و گفت: این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد که امیدواریم اثری در خور شأن و مقام این دانشمند شهید هسته‌ای کشورمان عرضه شود.
وی گفت: در ساخت این سریال از عوامل حرفه‌ای و تراز اول که سابقه درخشانی در سینما و تلویزیون دارند استفاده خواهد شد و این اقدامی است برای ارج نهادن به خدمات بسیار ارزشمند شهیدی که در راه اعتلای وطن و نظام اسلامی تلاش کرد و سرانجام به دست استکبار جهانی به شهادت رسید.
صفری افزود: این مستند فاخر ویژگی‌های شخصیتی شهید شهریاری را با زبان هنر به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی خواهد کرد.
موسوی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان هم با قدردانی از همت و پیشنهاد صداوسیمای مرکز زنجان برای ساخت این اثر ارزشمند گفت: استان زنجان جوانان غیرتمند و ولایتمدار زیادی دارد که در راه آرمان‌های انقلاب جانبازی کرده اند و یکی از نمونه‌ها و افتخارات استان، شهید مجید شهریاری است.
وی افزود برای ساخت این سریال همه دستگاه‌های فرهنگی باید پای کار باشند چرا که قرار است یکی از افتخارات ملی این کشور با تلاش صداوسیمای مرکز زنجان و سازمان انرژی اتمی معرفی شود.
موسوی ادامه داد: ما قدردان همه شهداء و همچنین مفاخر ملی و علمی کشور هستیم و حتماً وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.
زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی هم در این جلسه ضمن قدردانی از اقدام صداوسیمای مرکز زنجان و مسئولان استان برای به تصویر کشیدن زندگینامه و زحمات دانمشند هسته‌ای شهید مجید شهریاری گفت: شهید شهریاری سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند و مصداق بارز ما می‌توانیم بود.
زارعان آمادگی کامل سازمان انرژی اتمی کشور را برای مشارکت و همکاری در ساخت این سریال فاخر اعلام نمود.
وی افزود: سازمان انرژی اتمی در بحث همکاری برای ساخت این سریال آمادگی دارد و بطور کامل از برنامه‌هایی که برای معرفی شهدای هسته‌ای و بیان توانمندی‌های دانش هسته‌ای کشور باشد حمایت خواهد کرد.
درادامه این جلسه مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و همچنین معاون سیمای صداوسیمای استان نقطه نظرات خود را بیان کردند و اثر مستند زندگی شهید شهریاری و یادمان شهدا و فرماندهان استان به دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی اهدا شد.
انتهای پیام/ن

 

مشارکت و همکاری صداوسیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور، در تولید سریال شهید شهریاری

برچسب ها: تولید فیلم ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.