سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب "انقلاب نقش‌ها"در مشهد

از کتاب "انقلاب نقش‌ها" خاطرات شفاهی محمد ملتجی با حضور سردار نقدی و وحید جلیلی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی درمراسم رونمایی از این کتاب گفت: این کتاب دومین اثر خاطرات شفاهی درباره خدمات و فعالیت‌های پرشور هنر انقلاب اسلامی در مشهد است که رونمایی می‌شود،
 
وحید جلیلی افزود: سال گذشته نیز کتاب «انقلاب رنگ‌ها» خاطرات استاد خالقی رونمایی شد که  امیدواریم این فرآیند به قوت ادامه پیدا کند و هرسال شاهد انتشار چند کتاب در این زمینه باشیم.

 وی گفت: باید مزیت‌های دهه شصت را احیا کنیم یکی از آن مزیت‌ها رویکرد مردمی ان زمان بوده است. فعالان هنر انقلاب اکنون چهل سال تجربه کسب کردند و می‌توان تجربه این چهل سال و تجربه دهه شصت را ترکیب کرد و به مزیت نو رسید.

مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: نگاه به تجربه زیسته مجاهدان عرصه فرهنگ می‌تواند فرا راه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی چراغ روشن کند و به شفاف شدن این راه کمک کندآنچه از هنر انقلاب از کودکی به یاد دارم تئاتر‌هایی است که نسل ملتجی‌ها و نوری و سهیلی‌ها با همت و انرژی تمام‌نشدنی‌شان راه انداختند.
 
جلیلی گفت: امیدوارم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مطلعی جدید در انقلاب برسیم و با بهره‌گیری از تجربه گذشته مزیتی برای هنر انقلاب ایجاد کنیم در دهه شصت مردم نسبت به تئاتر دافعه داشتند، اما وقتی درب مساجد به سمت تئاتر باز شد قشر کثیری از مردم با این هنر آشتی کردند.

وی افزود: از رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (ع) که حرکت «چله نمایش ما» را با همین رویکرد آغاز کردند تشکر می‌کنم. چرا که کمک کردند فضای تئاتر مسجدی بازآفرینی شود.
 
کتاب «انقلاب نقش‌ها» خاطرات استاد محمد ملتجی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر مشهد و دبیر هنری «چله نمایش ما» در مشهد رونمایی شد. این کتاب به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه و تدوین شده است.

انتها پیام//م. ن.



رونمایی کتاب "انقلاب نقش‌ها" خاطرات شفاهی محمد ملتجی در مشهد

برچسب ها: کتاب ، باز نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.