سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خرم آباد خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی در طرح ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد

فرماندار خرم آباد با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی این شهر گفت: طرح ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی، فرماندار خرم آباد گفت: ورودی شهر‌ها نقش غیر قابل انکاری در قضاوت اولیه گردشگران دارند لذا ساماندهی ورودی جنوبی شهر خرم آباد ضروری است.

وی افزود: این ورودی به رغم تردد زیاد میهمانان داخلی و خارجی به هیچ عنوان در شان مرکز استان نبوده و چهره واقعی شهر را مخدوش کرده بود.

فرماندار خرم آباد گفت: پس از سال‌ها بی مهری با ورود مدیریت ارشد استان، وضعیت ورودی‌های شهر خرم آباد در حال تغییر است و استاندار لرستان نگاه جدی و ویژه‌ای به این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا ۲۵ اسفند ورودی خرم آباد ساماندهی می‌شود افزود: در حال حاضر ۱۵ تیم به طور همزمان مشغول عملیات جدول گذاری، ترمیم و نصب گاردریل، شانه سازی، آسفالت و زیرسازی هستند.

عبدالهی در ادامه بیان کرد: کنترل آب‌های سطحی معابر و آسفالت باند کندرو، ایجاد فضای سبز حاشیه جاده از پل ماسور تا اولین میدان شهر و ساماندهی خودرو‌های فروش میوه از وظایف دستگاه‌های اجرایی یادشده است که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظایف اقدام کنند تا در آغاز سال ۱۳۹۷ یک ورودی زیبا و در شان مردم خرم آباد داشته باشیم.

انتهای پیام/د

طرح ساماندهی ورودی جنوبی خرم آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.