سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار ميلياردی سکه های تقلبی به بن بست قانون رسید

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار حرفه ای سکه های تقلبی در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شکایت فردی به پليس آگاهی شهرستان دزفول مبنی بر کلاهبرداری از آنها بوسيله فروش سکه های تقلبی گفت: پيگيری و شناسايی فرد کلاهبردار در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در اين رابطه ماموران پليس آگاهی شهرستان دزفول با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با استفاده از منابع محلی موفق شدند فردی را که در زمينه خريد و فروش سکه های تقلبی فعاليت داشت در يکی از مناطق این شهرستان شناسايی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفيگاهش دستگير نمایند.

سرهنگ صالحی در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس و پس از مواجهه حضوری فرد کلاهبردار با شکات پرونده، به 7 فقره کلاهبرداری جمعا به مبلغ يک ميليارد و 110 ميليون ريال از شهروندان اعتراف نمود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست که در مواجهه با پیامک های ناشناس با مضمون برانگيختن حس طمع افراد با دست آويز قرار دادن امور معنوی همچون قسم دادن مراقب باشند که تحت تاثیر اینگونه پیامک ها قرار نگیرند.

انتهای پیام/گ

قانون پایان راه کلاهبردار میلیاردی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.