فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شرور و سارق مسلح در شهرستان اندیمشک با یک قبضه اسلحه ژ-3 و یک قبضه کلت ماکاروف در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با بکارگیری روش های نوین کشف جرم موفق شدند محل اختفاء شرور و سارق مسلح اندیمشک را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

وی به ابلاغ تدابیر عملیاتی بمنظور دستگیری متهم توسط فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک به تیم های انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری شرور و سارق مسلح بنام "ف - ش" در مخفیگاهش شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به بازرسی از مخفيگاه متهم تصریح کرد: در این بازرسی یک قبضه اسلحه ژ-3 با 20 عدد تیر مربوطه و یک قبضه کلت ماکاروف با 14 تیر کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد پلیس انتظامی با بیان اینکه ۱۸ نفر به علت تیراندازی متهم به سمت آن ها و سرقت مسلحانه از وی شاکی هستند، اذعان داشت: دستگیری این شرور بازتاب مثبتی دربین مردم منطقه در پی داشت.

انتهای پیام/گ

شرور و سارق مسلح به دام افتاد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.