سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت برای دستیابی به توسعه باید در سیستم اجرایی کشور هماهنگی ایجاد کند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: دولت برای دستیابی به توسعه در کشور باید ابتدا در سطح مدیریت و سیستم اجرایی کشور هماهنگی به وجود بیاورد.

غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس و شورای شهر  و تاثیر عملکرد آنها در آینده جریان اصلاحات، اظهار کرد: اگر نمایندگان فراکسیون امید در مجلس و اعضای شورای شهر بتوانند کاری مبتنی بر برنامه و اصول را پیش برده و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهند، در آینده سیاسی جریان اصلاحات نقش موثری دارند.

وی افزود: معتقدم برنامه محور بودن اصل مهمی محسوب می‌شود، همچنین نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر نباید دچار روزمرگی شوند، بلکه باید خط مشی و استراتژی مشخصی برای خود تعیین کنند.

انصاری تصریح کرد: نمایندگان اصلاح‌طلب باید بتوانند با اتخاذ یک استراتژی هوشمندانه علی‌رغم محدودیت‌های موجود در کشور، حرکت‌های اصولی و قابل توجهی در زمینه آلودگی هوا، ناکارآمدی دستگاههای اجرایی و رونق اقتصادی انجام دهند تا بتوانند تاثیر مثبتی از جریان اصلاحات بر افکار عمومی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با اشاره به اولویت دولت در سال 97 بیان کرد: دولت برای دستیابی به توسعه در کشور باید ابتدا در سطح مدیریت و سیستم اجرایی کشور هماهنگی به وجود بیاورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر قاطعیت،‌ شجاعت و جسارت در کنار هماهنگی مدیریتی مدنظر قرار داده شود، بسیاری از شعارهای رئیس جمهور در سال 97 محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.