سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند کاروان راهیان نور در صدا و سیمای استان بوشهر تهیه می‌شود

فرمانده قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور رسانه ملی در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم راهیان نور در تر. یج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مستند کاروان راهیان نور در صدا و سیمای استان بوشهر تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید حسین ناظر صبح امروز در نشست ستاد برگزاری اردوی راهیان نور دریایی در جزیره خارگ، با تاکید بر ترویج ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان اظهار داشت: کاروان راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی، نقش مهم صدا و سیما در عرصه ترویج ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این عرصه تهیه کنندگان پرتوان صدا و سیما برنامه‌های مختلفی تهیه، تدوین و پخش می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نقش مهم این استان در عرصه استعمار ستیزی و استکبار ستیزی را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به نقش استان بوشهر در عرصه استعمار ستیزی، استکبار ستیزی و جنگ ۸ ساله، تهیه کنندگان رسانه استانی بوشهر برنامه‌های مهمی در دست تهیه و تدوین دارند.

ناظر به اعزام کاروان راهیان نور دریایی خارگ پرداخت و بیان کرد: همزمان با اعزام کاروان‌های اردوی راهیان نور دریایی به جزیره خارگ به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی بوشهر پخش می‌شود.

فرمانده قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور رسانه ملی در استان بوشهر با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور دریایی از اسکله شهید محلاتی بوشهربه صورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری پخش می‌شود خاطر نشان کرد: صداوسیمای مراکز بوشهر، هرمزگان، خوزستان، آبادان، ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی، انعکاس حضور معنوی و گسترده کاروان‌های راهیان نور را بر عهده دارند.

وی از تولید مستند‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای بوشهر خبرداد و بیان کرد: صداوسیمای مرکز بوشهر علاوه بر پوشش گسترده خبری و زنده رادیویی و تلویزیونی راهیان نور دریایی از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین، دو مستند رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش می‌کند.

انتهای پیام/ م

مستند رادیویی و تلویزیونی راهیان نور تهیه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.