سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی از فروپاشی توسط ایران هراس دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت :خوشبختانه تمامی اهداف اولیه انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوریت و تشکیل نظام اسلامی بوده، محقق شده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش استانی ائمه جمعه لرستان، اظهار کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ایران در وضعیت مطلوب و روبه جلویی قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی اهداف اولیه انقلاب که همان استقلال، آزادی، جمهوریت و تشکیل نظام اسلامی بوده، محقق شده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان رانده‌شدن آمریکا از منطقه توسط ایران را شاهکار و معجزه‌ای بزرگ دانست و افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد سقوط بلوک غرب نیز خواهیم بود.

سردار کشکولی بیان داشت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت ممکن قرار داشته و به اذعان خود از فروپاشی توسط ایران هراس دارد.

وی ادامه داد: همچنین امروز عربستان وضعیت بدی داشته و در نگاه مردمی و جامعه بین‌الملل حکومتی خون‌خوار و سفاک است که هر چه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر در لجن گرفتار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با ابراز اینکه در سال جاری چهار رفراندوم بی‌نظیر در ایران برگزار شد، گفت: حضور ۷۲ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، رای ۷۶ درصدی مردم به تایید انقلاب و مولفه‌های آن در نظرسنجی مهرماه، و حضور همیشگی باشکوه مردم در راهپیمایی ۹ و ۱۳ دی چهار رفراندوم بی‌نظیر سال ۹۶ بوده است.

کشکولی با ابراز اینکه نمره ولایت‌پذیری استان بالای ۸۳ درصد بوده، بیان کرد: با تمام مشکلات و هجوم‌های فرهنگی و سیاسی مردم همچنان در صحنه بوده و خواهان اسلام و انقلاب هستند.

وی در ادامه گفت: اگرچه تحریم‌های اقتصادی و چالش‌های فرهنگی آزاردهنده بوده، اما مشکل جدی برای کشور به وجود نیاورده است.

انتهای پیام/د

مردم همچنان خواهان نظام و انقلاب هستند

برچسب ها: سپاه ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.