سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت‌های بهداشتی در شهرستان بوشهر

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر گفت: نظارت‌های بهداشتی در شهرستان بوشهر تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمید حبیبی‌نیا ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای مانور سلامت نوروزی اظهار داشت: برنامه سلامت نوروزی بازرسین بهداشت محیط با هدف تامین سلامت مصرف کنندگان و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در اسفندماه سال جاری و فروردین ۹۷ تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای بهبود نظارت‌ها و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، ایمنی آب و موادغذایی، کنترل بیماری‌های منتقله از آب و غذا، پایش کمپ‌ها و اسکان مسافران، برنامه مانور سلامت نوروزی ۹۷ در شهرستان بوشهر اجرا شد.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر اضافه کرد: بازرسین بهداشت محیط بوشهر، برنامه سلامت نوروزی را از ۱۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ۹۷ به مرحله اجرا می‌گذارند.

وی افزود: در این طرح در قالب اکیپ‌های بازرسی و طرح‌های ضربت ویژه زمان اداری و تشدید ویژه زمان تعطیلی ادارات صنوف حساس شامل رستوران‌ها، غذافروشی‌ها، چلوکبابی‌ها، قنادی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها، کمپ‌ها، مدارس، مساجد، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را به طور مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار خواهند داد.

حبیبی‌نیا تاکید کرد: مانور سلامت نوروزی ۹۷ با حضور ۳۶ نفر از کارشناسان بهداشت محیط بوشهر در قالب ۱۸ اکیپ همزمان با سراسر کشور در شهرستان بوشهر با خودرو‌های متحدالشکل و لباس فرم بازرسی ۱۹۰ بهداشت و مجهز به دستگاه‌های پرتابل اجرا شد.

وی افزود: در اجرای مانور ارگان‌های پلیس راهور شهرستان بوشهر و اورژانس ۱۱۵ شرکت داشته و به لحاظ حفظ امنیت و اقتدار و اعلام آمادگی، بازرسین بهداشت محیط در حوزه سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی مانور را همراهی و نقش آفرینی کردند.

معاون فنی مرکز بهداشت بوشهر یادآور شد: مسافرین و شهروندان عزیز می‌توانند نظرات و شکایات بهداشتی خود را با شماره تلفنی ۱۹۰ سامانه کشوری در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

نظارت‌های بهداشتی در بوشهر تشدید می‌شود

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.