سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت اعتدال در طب سنتی لازمه رسیدن به زندگی سالم است

اعتدال در طب سنتی زمینه ساز رسیدن به یک زندگی سالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛توماس رامپ مدیر کلینیک طب مکمل و جایگزین شهر اسن آلمان در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آسیب‌های فراوانی که در بهره گیری افراطی از طب سنتی و مکمل وجود دارد گفت: رعایت اعتدال در این در طب سنتی زمینه رسیدن به زندگی سالم است.

وی بیان کرد: بهره گیری از دستاوردهای علمی طب ایرانی و طب سنتی همواره یک الگو بوده، و طب ایرانی جایگاهی بزرگی در زمینه طب مکمل دارد و طب مکمل زمانی مورد بهره گیری قرار می گیرد که طب رایج در درمان بیماری‌ها و بویژه بیماری‌های مزمن، ناتوان باشد و بسیاری از بیماران، درمان موثر و قطعی برای مشکلات سلامت خود دریافت نکنند.

رامپ ادامه داد: ترکیب طب رایج و مکمل نه تنها می‌تواند درمان کامل و جامع‌تری را برای بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج داشته باشد بلکه قدرت انتخاب بیشتری را به بیماران می‌دهد تا در صورت پاسخ نگرفتن از یک روش درمانی، روش درمانی دیگری را انتخاب کنند.

عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با داشتن ۷۰ مرکز درمانی به صورت گسترده در نقاط مختلف استان فارس، به مراجعان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
انتهای پیام /ت

طب سنتی زمینه رسیدن به یک زندگی سالم

برچسب ها: اخبار پزشکی ، طب سنتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.