سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدن به مقام قدسی نیازمند نزدیکی به روحیه فاطمه زهرا (س)

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ائمه معصومین (ع) چراغ راه مسلمانان هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام;حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی  معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد : عموم مسلمانان و بویژه بانوان جامعه اسلامی باید درس ولایت مداری ، پایمردی و زندگی را از زهرای مرضیه (س) فرا بگیرند، ایشان در مقام فرزندی ، همسری و مادری نمونه والای یک انسان کامل را به نمایش گذاشته اند.

 حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی گفت:به برکت انقلاب اسلامی روز به روز جایگاه منزلت بانوان در جامعه ارتقا یافته و زنان توانسته اند توانایی های خود را در تصدی مسئولیت های خطیر ثابت کنند.

وی افزود: قداست و پاکی که در حوزه دینی مشاهده می شود از جنس پاکی های ظاهری ، پست و فرومایه نیست،بلکه از    جایگاه و ارزشی برخوردار است که تنها اولیای الهی می توانند به این مرحله دست یابند.
معاون قوه قضاییه ادامه داد: دوری از رذایل دنیوی ، خودپسندی ، پلیدی ها و خودخواهی ها کلبه آمال بشریت بوده ولی هواهای نفسانی همواره آنان را از رسیدن به درجات قدسی باز داشته است.

رئیس کل دادگستری ایلام  اظهار کرد: جایگاه و منزلت بانوان اسلامی قبل و بعد از انقلاب اسلامی با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

محمد رزم افزود: دادگستری استان ایلام نیز تلاش کرده در حوزه های مختلف از توانمندی بانوان بهره بگیرد و هم اکنون 115 نفر از نیروهای محاکم قضایی استان را زنان تشکیل می دهند و پنج بانو نیز در این استان در جایگاه قضاوت حضور دارند.

 

انتهای پیام/با

 

سیره ائمه راه نجات بشریت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.