سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح استخر شهرستان سلطانیه تا پایان سال آینده

نماینده مجلس شورای اسلامی سلطانیه از افتتاح استخر در این شهرستان تا پایان سال مالی ۹۷ خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دکتر محمد عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ورزش شهرستان سلطانیه از افتتاح استخر این شهرستان خبر داد و گفت : استخر سلطانیه با تخصیص اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 680 میلیون تومان پایان سالی مالی 97 افتتاح و بهره برداری می شود.
وی افزود : سالن چند منظوره ورزشی سلطانیه در صورت تهاتر به عنوان پروژه ای ماندگار در ورزش استان اجرایی می شود.
این مقام مسئول در رابطه با اجرای طرح های ورزشی در روستا های این شهرستان گفت : سالن ورزشی روستای ویر با اعتبار 590 میلیون تومان اجرایی می شود.
عزیزی ادامه داد : پروژه سکوی تماشاچیان فوتبال سلطانیه حصار کشی و کار ساخت سکوها سال آینده تمام شده و سایر هیئت های ورزشی شهرستان نیز از فضاهای جانبی این پروژه استفاده خواهند کرد.
نماینده شهرستان سلطانیه به ساخت ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد : در پروژه استخر این شهرستان ساختمان این اداره نیز دیده شده و همزمان به بهره برداری خواهد رسید.
وی در رابطه با اختصاص بوجه به ورزش سلطانیه نیز گفت : در جلسه شورای ورزش سلطانیه 200 میلیون ریال به هیئت های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است .
عزیزی به اختصاص یک دستگاه مینی بوس برای اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه جهت اعزام تیم های ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور پروژه های خوبی در شهرستان سلطانیه اجرایی می شود.


انتهای پیام / ک


مردم شهرستان سلطانیه صاحب استخر می شوند

برچسب ها: شنا ، انجمن های ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.