سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست کارگروه اشتغال دستگاه محور در آبادان

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:16طرح از 110 طرح پیشنهادی اشتغال آبادان مصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بزرگ نیا معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان در نشست کارگروه اشتغال دستگاه محور گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده به ازای هر ۵۰ میلیون تومان باید یک شغل ایجاد شود و تاکنون ۱۱۰ طرح ارسال‌شده که از آن نهایتاً ۱۶ طرح مصوب شد.

امیر حمزه بزرگ نیا افزود: ادارات و دستگاه‌های محور مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، ادارات مخابرات، مسکن و شهرسازی، شهرک‌های صنعتی می‌توانند طرح را در سامانه کار ثبت کنند و به اداره کار و سپس به شورای اشتغال استانداری ارسال می‌شود.

وی گفت: طرح‌های اشتغال زیادی پیشنهادشده که شامل ۲ طرح میراث فرهنگی و ۵۵ طرح صنعت و معدن و جهاد کشاورزی ۵۳ طرح از آن اشتغال پایدار روستای و یک فراگیر و درمجموع آبادان با ۱۱۰ طرح اشتغال شرکت کرد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان افزود: از ۱۶ طرح مصوب ۱۲ طرح از اعتبارات پایدار روستای به مبلغ ۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون و درمجموع ۱۱۸ نفر اشتغال‌زایی و ۴ طرح آن به اشتغال فراگیر اختصاص داده می‌شود که ۲۰ میلیارد تومان اشتغال و درمجموع ۱۶ طرح و ۲۸ میلیارد و سیصد میلیون تومان و ۲۱۱ نفر هم اشتغال‌زایی انجام شد.

بزرگ نیا گفت: نزدیک به ۱۵ میلیارد در آبادان به بحث اشتغال روستایی تعلق می‌گیرد، این طرح یک سال تنفس، دو سال اجرا و ۶ سال زمان بازپرداخت و درمجموع ۹ ساله است.

انتهای پیام/د

تصویب طرح پیشنهادی اشتغال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.