سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت دامپزشکی بیرجند بر نمایشگاه فروش بهاره

رییس شبکه دامپزشکی بیرجند از نظارت دامپزشکی بر عرضه محصولات نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

حسن علیزاده رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:هر ساله با نزدیک شدن ایام نوروز و برپایی نمایشگاه عرضه محصولات، این شبکه اقدام به تشدید گشت‌های نظارتی به همین مناسبت می کند.

وی افزود:بازدید و نظارت از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی یکی از وظایف اصلی دامپزشکی محسوب می شود که سبب بهداشت موادغذایی، افزایش بهداشت عمومی جامعه و عرضه محصول سالم به مصرف کنندگان خواهد شد.

علیزاده گفت:این بازدید ها توسط بازرسان ویژه کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی از مراکز عرضه انجام می گیرد و موارد غیرقابل مصرف شناسایی، ضبط ، معدوم و از چرخه مصرف خارج می شوند  و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند همچنین با هماهنگی انجام شده با اداره صنعت، معدن و تجارت، چنانچه کارشناسان و بازرسان  آن اداره هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی مشاهده کردند مراتب را به شبکه دامپزشکی اعلام نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی بیرجند افزود:از خرید فرآوره های خام دامی بدون مهر دامپزشکی و بسته بندی فاقد بر چسب، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء خودداری نمایند و این محصولات را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

دامپزشکی بر نمایشگاه فروش بهاره نظارت می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.