سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دو عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲۱ هزارو ۱۹۸ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از برسی‌های همه جانبه و تجقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

شجاعی، گفت : پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان ۲۱ هزارو ۱۹۸ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود : استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بهشهر در از شهروندان، خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.

انتهای پیام /ر

دستگیری عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه در بهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.