سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی توسط پلیس فتای مهاباد

اعضای یک باند کلاهبرداری حرفه ای توسط نیروی انتظامی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی شکایت یکی ازشهروندان درخصوص برداشت وجه ازحساب بانکی وی،موضوع دردستورکار کارشناسان پلیس فتای شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی محل سکونت یکی از متهمان در یکی از شهرستانهای همجوار شناسایی شد.

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: در بازجویی ها مشخص شد اقدامات مجرمان فراگیر بوده و در سراسر کشور افراد زیادی در دام آنان گرفتار شده اند.

سرهنگ ظهیریان گفت: این افراد  با انتشاریک نرم افزار با عنوان"هک تلگرام" در کانال ها و گروههای شبکه های اجتماعی تلگرام،تبلیغ به نصب این برنامه نموده و قربانیان با نصب این اپلیکیشن به صفحه جعلی پرداخت الکترونیک هدایت و اطلاعات بانکی آنان سرقت شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد تصریح کرد: با استعلام ازسایر پلیس های تخصصی درسراسر کشور مشخص شد نامبردگان تا لحظه دستگیری از 22  استان و شهرستان کشور تحت تعقیب بوده و اقدام به سرقت بیش از شش میلیارد ریال کرده اند.

سرهنگ ظهیریان افزود: در این رابطه دو نفر دیگر از همدستان آنان دستگیر و در مجموع چهار نفر بازداشت و روانه زندان شدند اما تحقیقات جهت شناسایی ابعاد دیگر قضیه کماکان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد در ادامه از شهروندانی که قربانی نصب این برنامه هک تلگرام شده اند، خواست با در دست داشتن مدارک لازم به پلیس فتای شهر محل سکونت خود مراجعه و از آن طریق پرونده را به پلیس فتای مهاباد ارسال نمایند

انتهای پیام/ا

دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ایتوسط نیروی انتظامی مهاباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.