سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی مقابل ذوب آهن ایران شبیه فینال است

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: دیدار با ذوب‌آهن اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد و امیدوارم در دیدار فردا پیروز شویم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، لارنسیو رِیکامف  در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: به دلیل اینکه در دو دیدار قبلی خود شکست خورده‌ایم، دیدار با ذوب‌آهن اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد و امیدوارم در این بازی سخت فردا پیروز شویم.

وی افزود: اتفاقی که در بازی های قبلی رخ داده اهمیت ندارد و بازی فردا که برای ما شبیه فینال است اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: من اینجا هستم و با نظرهای شخصی و اینکه نظر شما با من یکی نیست مشکلی ندارم. تمام فکرم معطوف بازی فردا و پیروزی در این مسابقه است.

وی ادامه داد: دو بازی گذشته ذوب‌آهن در آسیا را آنالیز کرده‌ایم و فردا به امید برد به میدان می‌رویم. شناختن ذوب‌آهن و بازیکنانش کار چندان سختی نیست و آماده بازی و پیروزی در دیدار فردا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات در مورد مصدومان تیمش اظهار کرد: یک بازیکن مصدوم داریم که مدت‌ها قبل مصدوم شده است.

ریکامف اظهار کرد: می‌دانیم که مردم در ایران عاشق فوتبال هستند و همیشه ورزشگاه‌ها را پر می‌کنند.

همچنین، ریم چانگ وو، بازیکن تیم فوتبال الوحده امارات در این نشست خبری گفت: بازی فردا شبیه فینال است، چون پیروزی در این مسابقه ما را به صعود امیدوار می‌کند، اما شکست امیدهای ما را برای صعود به پایان می‌رساند.

وی افزود: می‌دانیم بازیکنان مستعد زیادی در ذوب‌آهن حضور دارند، ضمن اینکه بازیکنان ما نیز بسیار خوب و آماده هستند و می‌خواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.