سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۵۹۰ نفر متقاضی خرید ادوات و ماشین‎آلات کشاورزی به بانک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود از معرفی ۵۹۰ نفر متقاضی خرید ادوات و ماشین‎آلات کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید شبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: ۵۹۰ نفر متقاضی تاکنون برای دریافت ۱۲۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات و ماشین‎آلات کشاورزی به بانک معرفی شدند.

وی افزود: به ‎منظور توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و برای افزایش ضریب مکانیزاسیون و کاهش ضایعات و مصرف انرژی، ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل خط اعتباری مکانیزاسیون توسط سازمان جهاد کشاورزی مازندران به شهرستان میاندورود اختصاص داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود گفت: این اعتبارات برای توسعه مکانیزاسیون و خرید انواع ماشین آلات بخش کشاورزی شامل، کمباین مخصوص برداشت برنج، تراکتور، تیلر و دستگاه نشاکار برنج و دیگر ماشین آلات و ادوات بین متقاضیان در این شهرستان توزیع شد.

موسوی با بیان اینکه تاکنون ۵۴ میلیارد ریال از این اعتبارات، معادل ۲۱۵ توسط ۱۸۱ بهره بردار این شهرستان جذب شد، افزود: در چند سال اخیر روند افزایش تعداد ادوات و ماشین‎آلات کشاورزی در این شهرستان سیر صعودی داشته و با ادامه این روند در سال‎های آتی شاهد تحول و توسعه مکانیزه شدن کشاورزی در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/آ

جذب ۵۴ میلیاردی اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در میاندورود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.