سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» مطرح کرد؛

نگاه مدرن و مخاطب پسند «ایران کالا» به تولید ملی

اردشیر زابلی زاده گفت: در چارچوب اقتصاد مقاومتی و در ژانرهای مختلف تلویزیونی مثل نمایش، پویانمایی و مسابقه، برنامه در نظر گرفته‌ایم.

اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» در خصوص هدف از راه اندازی این شبکه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   گفت: شبکه «ایران کالا» قصد حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تولید ملی در جهت ایجاد اشتغال در چارچوب اقتصاد مقاومتی را دارد.

وی در خصوص برنامه‌های شبکه «ایران کالا» عنوان کرد: در ژانرهای مختلف تلویزیونی مثل نمایش، مستند، پویانمایی، ترکیبی و مسابقه، برنامه تلویزیونی در نظر گرفته ایم؛ البته سعی شده با یک نگاه مدرن و مخاطب پسند باشد.

مدیر شبکه «ایران کالا» ادامه داد: در این شبکه آخرین اطلاعات بورس، اقتصاد و تحولات در عرصه‌ تولیدات ملی را به مردم ارائه می‌دهیم.

زابلی‌زاده در خصوص دستاورد طرح آزمایشی شبکه «ایران کالا» خاطرنشان کرد: دستاوردهای خوبی در طرح یکساله آزمایشی این شبکه به دست آوردیم و استقبال و علاقه خوبی از تولیدکنندگان شاهد هستیم؛ با وجود اینکه ما یک سال آزمایشی کار کردیم، اما این شبکه توانست در مخاطبان خاص خود نفوذ پیدا کند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.