سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی 35 واحد صنعتی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تاکنون 35 واحد صنعتی استان امسال توانسته‌اند از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: تلاش شرکت گاز بر این بوده که در راستای تامین گاز طبیعی و جایگزینی این سوخت با سوخت‌های قبلی صنایع اقدامات لازم را انجام دهد که در این راستا تا کنون یک هزار و 234 واحد تولیدی و صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه 35 واحد صنعتی استان امسال توانسته‌اند از گاز طبیعی بهره‌مند شوند، گفت: با توجه به توسعه و گسترش واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان تلاش و جدیت بر این است تا زمینه بهره‌مندی این واحدها را از نعمت گاز طبیعی فراهم کرده و جایگزینی سوخت آنها را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به افزایش جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی در سطح استان تصریح کرد: تاکنون 65 جایگاه سوخت سی.ان.جی در سطح استان اردبیل فعال شده و با توجه با مزایای استفاده از این نوع سوخت تلاش می‌کنیم تا جایگاه‌های سوخت در این بخش را در استان افزایش دهیم.

خدایی با اشاره به میزان مصرف گاز در استان اردبیل بیان کرد: امسال شاهد مصرف دو میلیارد و 291 میلیون مترمکعب گاز در استان بودیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که دو میلیارد و 246 میلیون مترمکعب بوده افزایش جزئی و 45 میلیون متر مکعبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه 60 درصد مصرف گاز در سطح استان اردبیل مربوط به بخش خانگی است، گفت: امیدواریم مردم در روزهای باقیمانده از سال اصل صرفه‌جویی در مصرف گاز را مورد توجه قرار داده و زمینه‌ساز کاهش مصرف در سطح استان شوند تا بتوانیم از این طریق زمینه برخورداری سایر بخش‌ها از این نعمت را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

وجود 65 جایگاه سوخت سی.ان.جی در سطح استان اردبیل

 

برچسب ها: گاز ، سی ان جی ، واحد صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.