سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ثبت احوال استان یزد؛

مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی تا پایان خردادماه تمدید شد

مدیر کل ثبت احوال استان یزد گفت:افرادی که تا پایان سال موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشوند در ابتدای سال آینده، نسبت به این موضوع اقدام کنند.

 مدیر کل ثبت احوال استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت کشور مقرر شده افرادی که تا پایان سال موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشوند، بتوانند در ابتدای سال آینده، نسبت به این موضوع اقدام کنند.

محمد علی مکرمی افزود: در ماه های قبل اعلام شده بود هموطنانی که کارت ملی شان تا پایان اسفند ۹۶ اعتبار دارد ، از ابتدای سال ۹۷ فاقد اعتبار خواهد بود اما با مراجعه بیشتر از ظرفیت مردم به سامانه ثبت نام ، علاوه بر اختلال موقت در سامانه ، نوبت های تکمیل ثبت نام در فروردین ماه پر شده و لذا هم استانی های عزیز می توانند تا پایان خرداد ماه برای تعویض کارت ملی خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به قطعی احتمالی سامانه حین انجام فرآیند ثبت نام و کسر وجه از متقاضیان بدون تائید نهائی گفت : وجه کسر شده از متقاضیان پس از 72 ساعت به حساب آنها برگشت داده می شود ، در صورت عدم برگشت مبلغ 200 هزار ریال پس از 72 ساعت ، متقاضی می تواند با شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شماره 42739000-021 با پاسخگوئی 24 ساعته تماس گرفته و درخواست ارجاع هزینه کند .

مدیر کل ثبت احوال استان همچنین از شهروندان خواست تا حصول اطمینان از بازگشت هزینه پرداخت شده به حساب خود ، از ثبت نام و پرداخت مجدد وجه خودداری کنند .

محمد علی مکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مردم برای مراجعه به ثبت احوال و دریافت کارت ملی خود در نوبت صبح از اضافه کردن شیفت کاری عصر در این باره خبر داد و گفت : شهروندان ساکن یزد که پیامک صدور کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند می توانند تا 27 اسفند ماه از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷و نیم تا 4 بعد از ظهر با مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان یزد کارت خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ی

تمدید  مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی

برچسب ها: کارت ملی ، شناسنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.