سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پررنگ منطقه آزاد اروند در حوزه بهداشت خرمشهر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت:منطقه آزاد اروند به مسایل بهداشتی خرمشهر توجه بیشتری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ بهردینی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر در مرکز بهداشت این شهر گفت: از سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می رود، نقش پررنگ تری در حوزه بهداشت خرمشهر داشته باشد.

کاظم بهردینی ، افزود:با گذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی خرمشهر و مینوشهر با مشکلاتی مثل مساله آب آشامیدنی و سگ های ولگرد دست به گریبان هستند و این مهم زیبنده مردم این شهر نیست.

وی همچنین ساماندهی بازار روز و صفا خرمشهر را خواستار شد و بر لزوم پررنگ شدن نقش اجراییات شهرداری در این زمینه تاکید کرد.

رییس اداره دامپزشکی خرمشهر نیز گفت:طرح جامع ایجاد محل عرضه دام و مرغ زنده با هزینه 10میلیارد ریال در مرکز استان و سازمان منطقه آزاد اروند در دست بررسی است.

ایوب پدرام بر ضرورت برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده در این شهرستان تاکید کرد.

وی پیشگیری از ابتلا به بیماری آنفولانزای پرندگان را یکی از مهمترین دلایل اهمیت برخورد با فروشندگان مرغ زنده در خرمشهر دانست و افزود:تاکنون موردی از ابتلای به آنفولانزای پرندگان در خرمشهر مشاهده نشده است.

پدرام گفت:فضای بازار ماهی فروشان خرمشهر کوچک و نیاز است با توجه به استقبال مردم به ویژه میهمانان نوروزی از فروش ماهی در این مکان جلوگیری و محل بزرگتری برای آن در نظر گرفته شود.

رییس اداره دامپزشکی خرمشهر به بهره برداری از کشتارگاه صنعتی خرمشهر در سوم خرداد سال آینده اشاره کرد و افزود:با بهره برداری این پروژه مشکل عرضه دام زنده در خرمشهر برطرف می شود.

مدیر خدمات شهری خرمشهر نیز در این جلسه گفت:بیش از 2هزار قلاده سگ ولگرد از ابتدای سال تاکنون در شهر خرمشهر معدوم شده است.

شهرام تقی زاده افزود:پیمانکار هر شب با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت 20 قلاده سگ ولگرد را در شهر خرمشهر معدوم می کند.

انتهای پیام /د

توجه به مسایل بهداشتی خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.