سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد:

منتظر گزارش ناظر بازی دانشگاه آزاد و امیدیه هستیم

نجفی درباره پیگیری‌های دانشگاه آزاد برای اتفاقات رخ داده در امیدیه گفت: منتظر گزارش ناظر بازی دانشگاه آزاد و امیدیه هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه در جریان بازی رفت فینال 2 تیم واترپلو دانشگاه آزاد و نفت امیدیه در شهر امیدیه، تماشاگران با ایجاد جنجال در جریان برگزاری بازی باعث بروز اختلال در روند مسابقه شدند که با دخالت حراست مجموعه جو استخر آرام شد. بعد از  بازگشت تیم دانشگاه آزاد  به محل اسکان خود بنا بر گفته  سرپرست تیم دانشگاه آزاد فردی با چاقو درمحل اسکان این تیم، قصد حمله به یکی از بازیکنان را داشته است که البته موفق نشده است.

علیرضا نجفی سرپرست باشگاه دانشگاه آزاد گفت: منتظر گزارش ناظر بازی هستیم و قطعا از طریق دانشگاه آزاد پیگیر هستیم. دبیر فدراسیون هرگونه تصمیم گیری را به بعد از مطالعه گزارش بازی موکول کرده است.

او ادامه داد: فردی که در استخر با بازیکنان درگیر شده بود با یک ماشین مشکی رنگ درکمین بازیکنان ما ایستاده بود. زمانی که عطا برخوردی قصد ورود به محل اسکان را داشت آن فرد با چاقو به او حمله می‌کند که نهایتا بازیکن ما فرار می‌کند. توقف این خودرو در حوالی محل اسکان ما در دوربین‌های مداربسته ثبت شده است. به دنبال پلاک آن خودرو هستیم. بعد از آن هم اتوبوس تیم دانشگاه آزاد به دلیل تهدید شدن از سوی چند نفر با اسکورت پلیس به فرودگاه رفت.

نجفی افزود: من بار‌ها به امیدیه رفته ام. مردم، بازیکنان و مربیان این شهر دارای شخصیتی بالا و فهمیده هستند و انجام چنین کار‌هایی از آن‌ها سر نمی‌زند. امیدیه شهری با استعداد‌های فراوان در شنا و واترپلوست. مطمئن هستم این افراد تعداد انگشت شماری هستند که این جریانات را رقم می‌زنند. این افراد تماشاگرنما بودند. اما لازم است اتفاقات رخ داده در امیدیه مقابل تیم ما و تیم سایپا از سوی فدراسیون آسیب شناسی شود.

انتهای پیام/

اظهارات نجفی درباره اتفاقات امیدیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.