سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی

نخستین همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن لی دبیر علمی نخستین همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی به همراه محمود شاکر، رئیس دانشکده خبر شیرازگفت: جهان امروز بیش از همیشه به پیوند و همدلی فرهنگوران نیاز دارد و اگر پیوند میان اهل هنر و ادب کشور‌های گوناگون پایدارباشد می‌توان سیاستمداران را هم مهار کرد.

وی بیان کرد: نخستین همایش بین‌المللی ادبیات زبان همدلی با هدف بازیابی مفاهیم همدلانه و آشتی‌جویانه در ادبیات ایران و جهان کار خود را در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آغاز می‌کند.

دبیر علمی نخستین همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی با اشاره اینکه یک سال از آغاز فعالیت‌های همایش تیم اجرایی می‌گذرد افزود: نخستین همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی ۱۵ اسفندماه امسال در ۴ نشست برگزار و پس از افتتاحیه در ساعت ۳۰ و ۸ دقیقه نخستین نشست علمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲ نشست علمی در ۱۵ اسفند ماه امسال تصریح کرد: در این بخش میزگردی با حضور استادان خارجی برپا و از ساعت ۳۰ و ۱۶ دقیقه تا ۱۸ نشست پایانی همایش است.

حسن لی ادامه داد: ۱۰۰ مقاله، سفارش مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی به این همایش ارسال شده که حاوی ۲۴ اثر برگزیده در قالب کتاب است که در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می‌شود.
انتهای پیام/ت

برگزاری نخستین همایش بین المللی ادبیات زبان همدلی در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.