سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع پول مشروط به ایجاد اشتغال است

استاندار فارس گفت: توزیع پول بدون اهداف اشتغال انجام نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس یکشنبه در نشست شورای اشتغال استان فارس با اشاره به اینکه توزیع پول به شرط ایجاد اشتغال است، گفت: اعتبارات باید به شغل پایدار تبدیل شده و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات باید مرحله‌ای در دستور کار قرار گیرد و براساس سیاست‌ها موضوع اجرایی شود، افزود: هر رفتاری در این ارتباط باید اجرایی بوده و به آن توجه شود.

استاندار فارس خطاب به بانک‌های عامل تاکید کرد که براساس پیش‌بینی‌ها اعتبارات حداکثر ظرف یک ماه به طرح‌های معرفی شده، پرداخت شود.

همچنین سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز تعداد درخواست‌های وصول شده را ۹ هزار و ۹۹۵ درخواست اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۳۸ طرح بررسی شده، و از نظر کمیته فنی شهرستان‌ها یک هزار و ۹۹۳ طرح مورد تایید بوده و از نظر دستگاه‌های اجرایی و کمیته فنی استان فارس یک هزار و ۸ طرح مورد تایید است.

وی ادامه داد: این تعداد طرح برای ارائه به شورای اشتغال استان و تصویب آماده شده که ۶ طرح از این تعداد به شکل نمادین در این جلسه معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ت

توزیع پول به شرط ایجاد اشتغالزایی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.