وی ادامه داد: تحقیقات گستردهای نیز در این زمینه صورت گرفته است و مجموعه ای از متخصصان در این باره با یکدیگر همکاری میکنند، همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه همایش رسیده است.
دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی تصریح کرد: این همایش با همکاری تعداد زیادی از دانشگاهها، پژوهشگاهها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور برگزار شده تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفتهای پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.
فاطمی بیان کرد: این همایش دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزههای مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.
دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی اضافه کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوریهای نوین در توسعه سامانهها و محیطهای یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله موضوعات اصلی این همایش است.
وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر ارائه مقالات و کارگاههای آموزشی، سخنرانیهای کلیدی، نماهنگهای تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنوارههای تولید محتوا و نشستهای تخصصی برنامهریزی شده است.
فاطمی افزود: از آنجایی که یادگیری در آینده بر مبنای الکترونیکی خواهد بود و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روشهای نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده است که به این مسئله توجه کنیم و برنامهها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.
دبیر علمی دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستند، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این همایش شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.
انتهای پیام/