سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد؛

پشتیبانی همه‌ جانبه فعالان فرهنگی از جوانان

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد گفت: فعالان فرهنگی در راستای جذب حداکثری جوانان و تربیت و رشد آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار حاضر درمحلگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزدبابیان اینکه پیشکسوتان و افراد باتجربه در فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در استان باید تعامل و توجه بیشتری به قشر جوان داشته باشند گفت: افراد پیشکسوت و باتجربه در فعالیت‌های انقلابی و ارزشی باید بار دیگر با عزمی راسخ به میدان بیایند و در کنار خود جوانان را پرورش داده و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه کنند.

نجیمی ابیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی و ارزشی استان باید به رشد و تعالی یکدیگر کمک کنند، گفت: پیشکسوتان فعالیت فرهنگی و انقلابی یزد نیز باید توجه و تعامل بیشتری با قشر جوان داشته باشند.

وی در نشستی با حضور جمعی از فعالان و مسئولین تشکل‌های جبهه انقلاب اسلامی یزد با اشاره به‌ضرورت توجه بیشتر تشکل‌های جبهه انقلاب اسلامی استان به اصل فعالیت تشکیلاتی و منسجم، تصریح کرد: تشکل‌ها باید در راستای جذب حداکثری جوانان و تربیت و رشد آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد با تأکید بر اینکه مجموعه‌های فرهنگی و مردمی باید در راستای تربیت کادر توانمند و متعهد در تراز انقلاب اسلامی درزمینهٔ ها و عرصه‌های مختلف جدی‌تر گام بردارند، یادآور شد: تعالی جامعه و سرافرازی انقلاب در آینده، درگرو انقلابی و کارآمد تربیت شدن جوانان فعال فرهنگی و مستعد امروز کشور است و این مهم همواره موردتوجه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قرارگرفته، و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارهایی که با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشتند و به‌طور ویژه به این مهم تأکید کردند.

نجیمی در پایان با اشاره به برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود، بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی بیشتر تشکل‌ها و گروه‌های ارزشی و دغدغه مند تأکید کرد و افزود: مجموعه‌های فرهنگی باید هماهنگ‌تر و جدی‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ی

مجموعه‌های فرهنگی در راستای جذب حداکثری جوانان برنامه‌ریزی کنند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.