سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرقاش کشور‌های خلیج فارس را «کلید» و ریاض را «در» حل بحران قطر دانست

وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه در اظهاراتی مدعی شد کشور‌های حاشیه خلیج فارس «کلید» و ریاض «در» حل بحران قطر هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی، انور قرقاش، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، در پیامی توئیتری ادعا کرد: راه حل خروج قطر از بحران، کشور‌های خلیج (فارس) و در ورودی این راه حل، ریاض است.

او در پیامی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: بار دیگر معلوم شد، (کلید) راه حل خروج قطر از بحران کشور‌های خلیج (فارس) و در ورودی به این راه حل، ریاض است. هزینه‌های سیاست‌های کنونی قطر، بسیار بالاست.

وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه تصریح کرد: به دور از هرگونه اقدامات ناامیدکننده و تشویق و تحریک برای اقدامات، گزینه‌های پیش رو (برای قطر) کاملا واضح و روشن است.

قرقاش خطاب به قطر گفت: یا دست از آزار و اذیت بردارید یا در انزوا بمانید.

او گفت: نهاد‌های تصمیم‌گیری در کشور‌های غربی می‌دانند، عربستان یک محور منطقه‌ای مهم است که با گسترش خواسته هایش جایگاه و موقعیت خود را تقویت می‌کند.

وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، به انگلیس بیانگر این موقعیت و مهم‌ترین خبر منطقه و یک اقدام مثبت است.

او افزود: سفر بن سلمان به انگلیس مهم بوده و در زمینه سیاست عربستان، یک اقدام تاثیرگذار محسوب می‌شود و طرحی است که منطقه را به سوی تغییرات مثبت سوق می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.