سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مدعیان اعمال نفوذ در سیستم قضایی شهرستان البرز

رییس دادگستری شهرستان البرز از مدعیان اعمال نفوذ در دستگاه قضا به عنوان اخلالگران سیستم قضایی یاد کرد و گفت: این افراد بدون اغماض و قاطعانه مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ابوالفضل محبی رییس دادگستری شهرستان البرز افزود: اخلالگران با سوء استفاده از فقدان آگاهی برخی شهروندان و جلب اعتماد آنان با جعل عناوینی، چون همکار قضایی و داشتن خط وربط با قضات ادعای تغییر رویه قضایی و حتی رای دارند، غافل از اینکه حتی اقرار به چنین نفوذی حتی در کلام مصداق جرم است و مجازات و حبس در پی دارد و اگر با دریافت وجه همراه باشد، جرم مضاعف می‌شود.

رییس دادگستری شهرستان البرز اضافه کرد: شهروندان باید دقت کنند تنها با پیگیری روال قانونی امکان تحقق حق آنان وجود دارد و رسیدگی در دستگاه قضا هیچ راه میان بری ندارد و توسل به سفارش نهاد‌های عمومی و اجرایی برای تسریع در رسیدگی نه تنها مورد پذیرش نیست بلکه با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

محبی، اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه هر سازمان و دستگاه نام برد و افزود: قوه قضاییه در خط مقدم کسب اعتماد مردم و رضایت مندی به نظام قرار دارد و افرادی که خدشه‌ای به اعتماد عمومی مردم به این نهاد وارد کنند مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

رییس دادگستری شهرستان البرز از شهروندان خواست: در صورت برخورد با چنین مواردی بی درنگ به دستگاه قضا مراجعه کنند و موضوع را اطلاع دهند.

محبی تاکید کرد: در صورت لزوم شخصا به پرونده مدعیان رسیدگی کرده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و حتی رسانه‌ای نتیجه اقدام‌ها را به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

انتهای پیام/

با اخلالگران دستگاه قضایی برخورد می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.