سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: کادر فنی تیم ملی تا پیش از عید مشخص می شود

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: قصد داریم با انتخاب سرمربی تیم ملی تا پیش از عید برای سال جدید برنامه های اماده سازی تیم ملی را اجرایی کنیم.

محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال حاضر مشغول بررسی گزینه های مختلف برای تیم ملی بزرگسالان هستیم و در صحبتی که با رئیس فدراسیون داشته ایم قرار شد تا پیش از پایان سال جاری اعضای کادر فنی تیم ملی مشخص شوند تا بتوانیم برنامه های اردویی را مشخص کنیم و بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. 

او درباره زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای مسائل پیش آمده در بازی تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری کازرون بیان داشت: قرار است فردا جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود تا این موضوع بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری کنیم. 

محمد رضا رجبی درباره برنامه های تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: تاکنون یک اردو برگزار شده است و یک اردوی دیگر هم در حال برگزاری است . قصد داریم تا در سال 97 به چند تورنومنت برویم و در ثصورت امکان میزبانی یک تورنومنت بین المللی با حضور تیم های آسیایی و غیر آسیایی باشیم. 

انتهای پیام / 

اظهارات محمد رضا رجبی درباره شرایط تیم ملی هندبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.