دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت : استعفای رحیمی به دلیل وجود برخی مشکلات حاشیه ای بود اما بسیاری تلاش می کنند تا زمینه بازگشت وی را به فدراسیون فراهم کنند.

رجبی : جامعه هندبال خواهان بازگشت رحیمی است/هندبال به آرامش نسبی رسیده استمحمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص جلسه هماهنگی لیگ برتر هندبال و قرعه کشی مسابقات گفت : امروز قرعه کشی لیگ با حضور نمایندگان باشگاه انجام شد و جایگاه تیم ها در جدول مشخص شد و به امید خدا مسابقات لیگ برتر هندبال از 9 شهریور آغاز می شود .


او در ادامه و در مورد حال و هوای این روز های هندبال عنوان داشت: هندبال به آرامش زیادی رسیده است البته با مشکلاتی رو به روست که از گذشته به امروز رسیده است با این حال جامعه هندبال تلاش می کند تا این رشته به آرامش بیشتری برسد زیرامسائل و مشکلات مالی زیاد است اما همه تلاش می کنند تا این آرامش نسبی که ایجاد شده حل شود .


رجبی در ادامه و در پاسخ به این سوال که همه انتظار داشتند فدراسیون پس از انتخابات به آرامش بیشتری برسد عنوان داشت :آرامش نسبی ایجاد شد بسیاری از بازیکنان لژیونر که از تیم ملی رفته بودند بازگشتند و اردوی تیم ملی با همه بازیکنان برگزار شد.


مشکلات بود و همچنان هم هست اما همه تلاش می کنند تا برطرف کنند مسائل مالی که از گذشته وجود داشت کار را کمی سخت کرد رحیمی تلاش کرد بسیاری از موانع را هموار کنند اما یک سری مسائل از جمله حواشی و مشکلات مالی زمان بر است و نمی توان انتظار داشت که در مدت زمان کوتاهی رفع شود اما ما برای حل آن اما تلاش می کنیم


او افزود:فدراسیون جدید 3 ماه است که کار می کند و رحیمی به دلیل سوابق خوب خود توانستند بسیاری از موانع را بردارند و بسیاری از مسائل حل بشود .
او افزود: بسیار مشکل است که همان ابتدا بیایید و با بدهی رو به رو شوید. ما به آسیا بدهی هایی داشتیم که اگر رفع نمی شد تعلیق می شدیم اما رحیمی با ارتباطات خوبی که داشت مسائل را بر طرف کر و باعث شد تا محرومیت بانوان رفع شد و همچنین بدهی هایمان قسط بند شود. خوشبختانه تیم هندبال ساحلیمان هم توانست راهی مسابقات شود و عنوان سوم را کسب کند و پس از 9 سال به مسابقات جهانی برسد


دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که مشکلات رحیمی تنها مسائل مالی بوده است یا خیر گفت : مشکلات زیاد بوده و همچنان هم هست و ما اگر بخواهیم هندبال به روز های خوبی بازگردد باید تلاش زیادی کنیم. حواشی و مشکلاتی بوده که خود آقای رحیمی می تواند به آن پاسخ بدهد


او افزود: رحیمی نمی تواند بی اخلاقی را تحمل کند زیرا بسیار اخلاق مدار است و در هندبال هم برخی حواشی وجود داشته است و به امید خدا امیدواریم درست شود جامعه هندبال مظلوم است همه زحمت زیادی می کشند و اگر توجه ها مقداری به این رشته المپیکی بیشتر شود می توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم اما این مستلزم همکاری همه از جمله مسئولان هندبال و غیر هندبال است .


او در ادامه و درمورد استعفای علیرضا رحیمی و ایجاد حواشی جدید عنوان کرد : حواشی از گذشته بود اما رحیمی باعث شد این مشکلات کمرنگ شود و یا از میان برود
رجبی افزود: همه می خواهند رحیمی بازگردد همه می دانند تنها کسی که می تواند مشکلات را رفع کند رحیمی است زیرا حضور درخشانی در هندبال دارند و بسیاری از زیر ساخت ها و برنامه ریزی هایی که منجر به موفقیت هندبال شد برای دوره وی بوده است و همین حالا هم برنامه های زیادی دارند که اگر بمانند می تواند به هندبال کمک کند . مطمئنا حضور رحیمی بسیار به سود هندبال است برای همین همه تلاش می کنند تا رحیمی به جایگاه خود بازگردد.
رجبی در پاسخ به این سوال که استعفای رحیمی ارتباطی به مدیریتش در سرخ آبی ها دارد یا نه گفت: نه ربطی ندارد رحیمی سابقه درخشانی در هندبال دارد و بیشتر از ان که به عنوان یک مدیر فوتبالی شناخته شود به عنوان یک هندبالی شناخته می شود.

انتهای پیام /

اظهارات رجبی در خصوص وضعیت فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار