سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان شب شعر ریحانه

شب شعر ریحانه با حضور شاعرانی از کشور و استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه النبی با اشاره به برگزاری شب شعر ریحانه با حضور شاعرانی از کشور و استان فارس در شیراز گفت: این برنامه در راستای برنامه‌های همایش ملی ریحانه النبی ۱۴ اسفندماه امسال با شعرخوانی ۱۴ نفر از شاعران استان و کشور در هتل هما برپامی‌شود.

وی بیان کرد: برنامه شب شعر ریحانه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در هتل هما با حضور مسئولان استانی و کشوری و شاعران و علاقه‌مندان ادبیات فاطمی برگزار و علاوه بر شعرخوانی، با اجرای ارکستر آوای شیراز به رهبری وحید رئیسی از سرود ریحانه که در وصف حضرت زهرا (س) بوسیله عبدالحسین خادم‌الحسینی سروده شده رونمایی می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: کارگاه شعر و داستان ریحانه ویژه نوجوانان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در موسسه آوای شیراز افتتاح می‌شود که در این کارگاه‌ها ۱۵۰ نفر از شاعران و نویسندگان نوجوانی که آثار خود را برای همایش ارسال کرده اند حضور دارند.

وی اضافه کرد: در این کارگاه نادر فخرآور، زهرا بهبانی و هادی فردوسی به نقد و بررسی ۳ اثر داستانی و ۳ اثر شعر می‌پردازند و سرود دانش‌آموزی ریحانه نیز در این کارگاه اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی جایزه ادبی ریحانه ادامه داد: کارگاه‌های حرفه‌ای شعر و داستان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از شاعران و نویسندگان استان فارس و کشور برگزار می‌شود که کارشناسان شعر و داستان و اداره این کارگاه‌ها غلامرضا کافی، مجید کوهکن و رضا اسماعیلی هستند که به بیان نکات ادبیات فاطمی و آسیب‌شناسی آن می‌پردازند.

شفیعی اظهار کرد: هدایای تعدادی از برگزیدگان بخش نوجوان که در استان فارس سکونت دارند، در این برنامه به آن‌ها اهدا می‌شود و برگزیده اول بخش نوجوان از شهر گله‌دار فارس نیز در مراسم اختتامیه در شهرستان مهر جایزه خود را دریافت می‌کند.
انتهای پیام/ت

برگزاری شب شعر ریحانه در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.