سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط ناپایدار جوی تا پایان سال 96 در استان اصفهان

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز ناپایداری های جوی و بارش از اواخر روز دوشنبه بر روی استان خبر داد .

حسن خدابخش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا پایان سال به صورت پراکنده در قالب نقاط استان فعال خواهد بود افزود:سامانه ی نسبتا ضعیفی از اواخر روز دوشنبه درغرب  استان حاکم خواهد شد که پیش بینی می شود بارش ها در شهر اصفهان به صورت پراکنده پدیدار  شود.

وی بیان داشت :در حال حاضر شاخص هوای اصفهان سالم است و پیش بینی می شود این شرایط تا روزهای آتی در همین وضعیت باقی بماند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت جوی منطقه ی پادنای سمیرم، محل سقوط هواپیمای ای تی آر در چه شرایطی است افزود:در حال حاضر در این منطقه وضعیت جوی ارامی حاکم است واز روز سه شنبه ابرهای پراکنده در این منطقه شاهد خواهیم بود .

خدابخش اظهار داشت :امروز دمای هوای بویین میاندشت منفی 5 درجه ی سانتی گراد است که پیش بینی می شود این میزان دما 2 درجه کاهش می یابد .

وی تصریح کرد:در حال حاضر دمای هوای خور و بیابانک 21 درجه ی سانتی گراد بالای صفر است که پیش بینی می شود تا 24 ساعت آینده به 22 درجه ی سانتی گراد برسد .

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.