کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش ۷ میلیمتری در ایستگاه هواشناسی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در شب گذشته خبر داد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بارشهای شب گذشته شهر و دیگر نقاط استان اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش در شهرستان سمیرم به میزان 8میلیمتر گزارش شده و همچنین  مرکز شهر اصفهان به میزان 8/3  وفرودگاه شهید بهشتی به عنوان ایستگاه سنجش هواشناسی 6/7 میلیمتر بارش داشته است .

وی ازاستقرارسامانه جدید بارشی از روز سه شنبه و چهارشنبه بر روی استان خبر داد و افزود:با خروج سامانه شب گذشته با کاهش دما در قالب نقاط استان مواجه ایم و مجددا سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه بر استان حاکم است که در قالب نقاط بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

سیدان در پاسخ به این سوال که وضعیت هوای اصفهان به جهت آلاینگی در چه وضعیتی قرار دارد افزود:خوشبختانه با بارش اخیر در هیچ نقطه ای ازاستان هوا آلوده نیست و هوای پاک برای شهر اصفهان گزارش شده است .

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود : در مناطق غربی استان مه آلودگی و کاهش دید افقی به چشم می خورد.

سیدان گفت: هوای اصفهان در گرمترین ساعات به 15 درجه و درسردترین ساعات به 3درجه بالای صفر می رسد. وی بیان کرد: داران با منفی 4درجه زیر صفر سردترین نقطه استان  وچوپانان با 18درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان ثبت شده است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار