سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین تجلیل از مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی آذربایجان غربی

مراسم تجلیل از معاون پرورشی و مربی امور تربیتی مدارس استان به مناسبت بزرگداشت روز امور تربیتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ دراین مراسم که پیش از ظهر امروز  درسالن آمفی تئاتر اداره برق برگزار شد قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربايجان غربی با اشاره با مقام شهدا گفت:شهيدان رجايی و باهنر با درايت و هوشمندی خاص نهاد مقدس و بسيار كارآمدي را در بزرگترين دستگاه فرهنگی و آموزشی كشور بناگزاري كرده اند.

وي افزود:مربيان تربيتی و پرورشی از ابتدای انقلاب و در حين جنگ تحميلی نقش فرهنگی خود را به خوبی ايفا نمودند.

قاسمي بيان كرد:معاونين و مربيان پرورشی در مدارس هنوز هم از جايگاه خوب خود در مدارس برخوردار هستند و هنوز هم قابل اعتماد ترين افراد برای دانش آموزان و اوليا در مدارس همين مربيان هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار كرد: اگر قبول ميكنيم آموزش و پرورش دستگاهی است كه اعتماد اجتماعی را ايجاد ميكند لازم اسن برای تحقق آن اعتدال را هم در آن بگسترانيم.

قاسمي :حذف نگاه شوم ظاهر بينی،تغيير نگاه مصرف كننده بودن به آموزش و پرورش،تعريف آموزش و پرورش به عموان محل تعليم و تكميل مهارت های اجتماعی ، توجه به تمام ابعاد توسعه، عدم استفاده افراطی از تكنولوژی، عدم نگاه به معلم به چشم ابزار و داشتن دلشوره تحقق آموزه های اخلاقی و تربيتی به ميزان موضوعات آموزشی از جمله اين سرمايه هاي اجتماعی دانست.

همچنين در پايان اين مراسم از تلاش های معاونین پرورشی و مربیان تربیتی آموزش و پرورش  با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 انتهاي پيام/ح

 تجلیل از مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی آذربایجان غربی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.