سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با نمایندگان اصناف خرمشهر

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروندگفت:ما موظف به ایجاد طرح هایی کار آفرین در منطقه آزاد اروند هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ سید علی موسوی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با هیئت مدیر و نمایندگان اصناف خرمشهر با بیان اینکه تعامل خوبی بین اصناف برقرار شده است افزود:کمیسیون نظارت اصناف به صورت مرتب برگزار می‌شود و آمادگی دریافت گزارشات مختلف را برای این کمیسیون داریم.

وی همچنین گفت:دولت باید نقش حاکمیتی خودش را داشته باشد و به قشر ضعیف کمک کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود:ما موظف هستیم طرح هایی که کار آفرینی را ایجاد می‌کند و منجر به تولید و رونق کسب و کار می‌شود را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳هزار و ۲۷۰ واحد صنفی پروانه دار در خرمشهر داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در سامانه ما ثبت شدند واز معافیت مالیاتی برخوردار شدندگفت:تاکید داریم تا مابقی نیز ثبت شوند و ازین مزایا استفاده کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود:یک سرمایه گذار برای ایجاد کشتارگاه در خرمشهر کار خود را آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

موسوی ورود اتباع خارجی به منطقه آزاد را بیش از 90هزار نفر برشمرد وگفت:ورود اتباع خارجه یک فرصت برای بازار است و باید از این فرصت به نفع منطقه استفاده کرد.

وی افزود:ساخت ساختمان برای اتاق اصناف در خرمشهر یکی از مهم ترین اولویت های کاری ما در آینده است.

جبار عبود زاده مدیر بهبود محیط کسب کارها و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند هم در این نشست گفت: همه اصناف باید برای دریافت مجوز و پروانه کسب اقدام کنند تا به این واسطه و با شناسنامه دار شدن بتوانند از مزایایی مثل معافیت های مالیاتی بهره مند شوند .

وی افزود:آماده دریافت انتقادات هستیم و خواهش داریم تا اصناف نظرات و انتقادات خود را به صورت مستمر به ما ارائه کنند .

انتهای پیام/د

نشست اصناف خرمشهر با معان سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

برچسب ها: مالیات ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.