سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۷۸۶ طرح سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان غربی در سامانه کارا

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: تا کنون ۷۸۶ طرح اشتغالزائی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان ثبت و ۲۰ طرح مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جلیل رستم پور سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: از زمان شروع به فعالیت سامانه کارا تا کنون  786 طرح اشتغالزائی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان ، در سامانه کارا ثبت شده است.

وی افزود: از مجموع این طرحها، 119 طرح توسط کارشناسان این اداره کل مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت با دقت نظر در مدارک ، مجوزها و توجیهات فنی و اقتصادی، تعداد 20 طرح مورد تایید قرار گرفته است.

رستم پور ادامه داد: 667 طرح ثبت نام شده در لیست انتظار قرار دارند که پس از بررسی های همه جانبه، در مورد تایید یا عودت آنها برای تکمیل مدارک، تصمیم گیری خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان تاکید کرد: اولویت بر این است که تسهیلات در نظر گرفته شده در دو برنامه اشتغال فراگیر و برنامه توسعه پایدار روستائی و عشایری و مرزی ، به طرحهائی تعلق گیرد که در مناطق روستائی، عشایری و شهرهای کوچک اجرا شود و توجیه اقتصادی واقعی و اشتغالزائی برای افراد بومی به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است که سامانه کارا بمنظور تسهیل در فرایند ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و کارافرینان از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است و در راستای توسعه برنامه اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستائی ، عشایری و مرزی می باشد.

انتهای پیام/م

ثبت نام افزون بر700 طرح سرمایه گذاری گردشگری در سامانه کارا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.