سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های بالقوه خراسان رضوی در تهیه سوژه‌های شاخص خبری

معاون سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: این استان ظرفیت بسیار بالایی به لحاظ وجود اماکن تفریحی و گردشگری و سوژه‌های مختلف اجتماعی دارد که باید با نگاهی نو به آنها، سوژه‌های مناسب خبری تهیه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مهندس ابوترابی معاون سیمای مرکز خراسان رضوی در ششمین همایش تخصصی و آموزش فصلی آزاد خبرنگاران گفت: هر یک از شهرستان‌های خراسان رضوی به اندازه یک استان ظرفیت رسانه‌ای دارد که خبرنگاران باید با نگاه خبرنگاری، سوژه‌ها را شناسایی و گزارش‌های مختلف تهیه کنند.

وی افزود: باید اقدامات کافی برای نشان دادن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در شهرستان‌های استان از سوی خبرنگاران انجام شود و همچنین نقاط عطف و سوژه‌های گزارشی نظیر نخبگان و ورزشکاران مطرح شود.

همچنین خسروی معاون صدای خراسان رضوی در این همایش با بیان اینکه شغل خبرنگاری به لحاظ سختی در دومین رده شغلی قرار دارد گفت: تا افراد علاقمند به حرفه خبرنگاری در میدان حضور نداشته باشند و با سختی‌های شغل خبرنگاری دست و پنجه نرم نکنند مشکلات را احساس نمی‌کنند.

وی افزود: خبرنگاری در کنار کار طاقت فرسا، حرفه‌ای بسیار شیرین است و خبرنگار باید دل را به دریا بزند و موضوعات اجتماعی را رصد کند تا به مشکلات جامعه پی ببرد و اخبار را به نحو احسن منتشر نماید.


انتهای پیام // م. ه
 
 


ظرفیت‌های استان در تهیه سوژه‌های شاخص خبری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.