سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران:

مرجعیت علمی با ایجاد تفکر همگانی به دست می‌آید

ابطحی گفت: مرجعیت علمی با ایجاد تفکر همگانی در دانشگاه‌ها به دست می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران در همایش مرجعیت علمی که امروز در دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: متأسفانه در ابتدای انقلاب با کمبود شدید نیروی پرستاری در بیمارستان‌ها مواجه بودیم، به دلیل اینکه اکثر فعالان بیمارستان‌ها خارجی بودند و اوایل انقلاب از کشور رفتند.

وی ادامه داد: با این وضعیت، به دنبال راهکارهایی بودیم تا بتوانیم با تشکیل دانشکده‌های پرستاری نیروهای مورد نیاز را تربیت کنیم.

باید بتوانیم در دانشگاه ها اعتماد سازی کنیم

ابطحی تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات موجود در کشور و بدون هیچ سرمایه سنگینی توانست به خوبی در حد مطلوب و چشمگیر رشد و پیشرفت داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران اضافه کرد: مرجعیت علمی با ایجاد یک تفکر خلاق و همگانی به دست خواهد آمد؛ دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه‌های موجود استفاده کرده و توانست امروز تعداد بسیار بالایی دانشجو تربیت کند.

وی گفت: باید خود دارای تفکر باشیم و بتوانیم در دانشگاه ها اعتماد سازی انجام دهیم، باید بتوانیم از سرمایه‌های پراکنده استفاده کنیم و نیاز به سرمایه‌های سنگین هم نداشته باشیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.